kolaklubborna

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Isabelle/Sara G/N - 26 mars 2013 12:43

Idag har jag varit med Sara, hon kommer snart igen, hon skulle hem och äta    

sen så ringde min bästa kompis (hemlig identitet) som vi hämtade på bussen! och nu ska vi ha skoj! Haj då!         

Av Isabelle/Sara G/N - 26 mars 2013 11:46

  Vi har en tävling med smycken! Det är några armband man vinner! Detta är inte fake. Om ni svarar rätt på alla frågor vinner ni 1 armband!

Lycka till! PS. ger bara ut armband till de vi känner! men ni andra får gärna gissa också!  

 

fråga 1:  vilken är Isabelles favoritfärg? 

 

1: rosa X: blå 2: lila 

 

fråga 2: vilken är Saras favoritfärg? 

 

1: gul  X: orange  2: röd

 

fråga 3: Hur många gånger har Isabelle varit i Thailand?

 

1: 19 gånger  X: 3 gånger  2: 8 gånger  

 

fråga 4: vilka böcker är Saras favoritböcker?  

 

1: hungerspelen, little darlings, tvillingsjälar X: en prinsessas dagbok, little darlings, hungerspelen 2: spejarens lärling, hungerspelen, en prinsessans dagbok

 

 

LYCKA TILL!!!     

 

 

 

 

 

Av Isabelle/Sara G/N - 26 mars 2013 10:57

hej, vi är 2 tjejer som heter Sara och Isabelle.       


(Sara skriver om sig själv)

Jag gillar att spela fiol    

Och att läsa, jag läser så fort jag får chansen, även på genomgångar i skolan haha! xD    


Jag spelar tennis en gång i veckan   


Jag gillar också väldigt mycjet att rita!   

Jag har en lillebror och en lillasyster som är jobbiga     


Jag har 2 marsvin som heter Puff och Teddy   


(Isabelle skriver om sig själv)


Jag älskar att spela tennis, gör det 2 gånger i veckan men ska spela fler dagar sen     


Jag simmar 2 dagar i veckan   


Jag har 1 kanin, 1 katt och fiskar      


Jag älskar Justin Bieber och Oscar Zia!!       


Jag älskar att träna!       


Och ingen av oss gillar mobbning!   


Bye, hoppas ni gillar vår blogg! <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi är 2 tjejer som gillar att blogga!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards